راه هایی برای کاهش پینگ
نوشته شده توسط : narges

راهکارهایی برای کاهش پینگ

پینگ و تاخیر بستگی زیادی به کیفیت اینترنت، فاصله بین سرور و کاربر یا هاست و غیره دارد. اما بیایید چند راه حل برای بهبود وضعیت پینگ بررسی کنیم.

 

به روتر نزدیک شوید

اگر از شبکه Wifi استفاده می کنید، کاهش فاصله بین رایانه یا دستگاه بازی و روتر، قدرت سیگنال دریافتی و احتمالاً پینگ را افزایش می دهد.

شاید قبلاً این کار را کرده باشید. اما در غیر این صورت، این یک گام مثبت کوچک برای بهبود پینگ شما است. دیوارها، پله ها یا موانع فیزیکی قدرت سیگنال بی سیم شما را کاهش داده و بر کیفیت کلی اینترنت شما تأثیر منفی می گذارد.

 

برنامه ها و وب سایت هایی که در پس زمینه اجرا می شوند را ببندید

برخی از اپلیکیشن ها مانند یوتیوب، نتفلیکس، سرویس های تورنت و استریم و سایر بازی هایی که در پس زمینه اجرا می شوند، کشنده پهنای باند اینترنت شما هستند و تاثیر زیادی در افزایش پینگ دارند. این موضوع فقط مربوط به بازی و پینگ نیست و اگر ناخودآگاه سرویس های متصل زیادی را اجرا کرده باشید، از نظر سرعت دریافت و ارسال اطلاعات با مشکل مواجه خواهید شد.

 

اگر در حال دانلود هستید حتما آن را متوقف کنید تا پینگ کاهش یابد و آن را به زمان دیگری موکول کنید. برنامه هایی که نیازی به اینترنت ندارند ممکن است بر پینگ شما تأثیر نگذارند. اما برای تجربه ای دلپذیر و روان در بازی از بسته بودن و رایگان بودن منابع سیستم اطمینان حاصل کنید.

 

کاهش تعداد دستگاه هایی که همزمان از WiFi استفاده می کنند

روترها می توانند اینترنت را در میان بسیاری از دستگاه ها به اشتراک بگذارند. اما آیا اتصال این همه سیستم به آن درست است؟

احتمالا برای شما هم پیش آمده که در حین بازی آنلاین، سایر اعضای خانواده نیز از اینترنت استفاده می کنند و ناگهان با لگ هایی در بازی مواجه می شوید. بله درست است. افزایش تعداد کاربران روتر باعث کاهش سرعت اتصال و افزایش پینگ می شود. اگر موبایل یا لپ تاپ شما به اینترنت بی سیم گفته شده متصل است، حتما آن را غیرفعال کنید.

 

استفاده از سرورهای محلی و منطقه ای

توسعه دهندگان بازی بسته به سیاست های تجاری خود سرورهایی را در مناطق مختلف جهان برای کاربران آن منطقه در نظر می گیرند. بدیهی است که اتصال به سرورهای نزدیکتر پینگ بهتری به شما می دهد. به عنوان مثال، برخی از بازی ها در منطقه خاورمیانه دارای سرورهای اختصاصی هستند. بنابراین، اتصال به سرورهای اروپایی یا حتی آمریکایی منطقی نیست. البته برخی از بازی ها امکان انتخاب سرور و منطقه جغرافیایی را ندارند.

برخی از کاربران از خالی بودن و انتظار بیشتر در سرورهای منطقه خود شکایت دارند. اما کیفیت بهتر قطعا ارزش انتظار را دارد. خوشبختانه اکثر بازی ها سرورهای نزدیک تری را به شما ارائه می دهند و کیفیت پینگ و تأخیر را با نمادهای نوار (مانند آنتن گوشی موبایل) به کاربر نشان می دهند تا بهترین سرور را انتخاب کند.

 

با استفاده از کابل Lan و راه اندازی مجدد مودم و روتر

اتصال سیمی تقریباً همیشه پینگ بهتری را نسبت به اتصال بی سیم ارائه می دهد. اگر این کار باعث کاهش پینگ شما نشد، احتمالاً مشکل از اتصال اینترنت شما از طریق ISP و کیفیت آن یا حتی مشکل روتر است.

گاهی اوقات ممکن است مودم یا روتر به دلیل استفاده طولانی مدت و مداوم به درستی کار نکند. لطفاً دستگاه را برای چند ثانیه خاموش کنید و سپس دوباره روشن کنید. لطفا توجه داشته باشید که چند لحظه طول می کشد تا اتصال به اینترنت پس از فرآیند فعال سازی بازگردد. پس صبور باش

چرا باید از اینترنت ماهانت استفاده کنیم؟

ماهانت هر روزه اطلاعات و فناوری های خود را مطابق خواست و نیاز کاربرانش به روز می‌کند و همواره سعی در جلب رضایت مشتری های خود دارد. زیرا تجربه 20 ساله در خدمات رسانی به ما ثابت کرده است سرعت،کیفیت،پشتیبانی عالی همشه باید سرلوحه کار ما باشد.

به همین دلیل ماهانت به راحتی اعلام میدارد که پرسرعت ترین اینترنت و بهترین پشتیبانی را به ارمغان آورده است برای اثبات این حرف به شما تنها کافی است با ماهانت تماس بگیرید تا یک کارشناس حرفه‌ای به محل شما اعزام کند و خود عینا شاهد سرعت و کیفیت اینترنت باشید. خرید اینترنت سازمانی

 





:: برچسب‌ها: اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: